CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Saturday, February 28, 2009

btambah benci ngn c nizam

eiii...geram giler aku ngn c nizam bangang 2..asik soh aku jew wat keje..kak nurul ke cici ke xder lak die suh..aku lwn je ckp die tadi..asik cr masalah ngn aku jew..aku xpuas aty aku ckp je kuat2 bg die dgr..yg lg aku geram...smpah sekeping pown suh aku buang..pastu pantang tgok muke aku..ckit2..'ain....mop lantai..'ain...kemas atas...'eiiii benci btoll...ermm..tadi bz gak...kitowg blik lmbat td..kak yan pn dtg mkn...so aku suh la nizam bg diskaun..hehehe...walo aku x ske die...tp still kne take advantage..lantak la...arief da nk benti da..sok die last..huhu...bdak 2 baik owgnye..pasni x jmpe die lg..muke die sweet dow...cam daniel mse kat plkn..c haiqal 2 plak..asik pndang2 aku jew..da r mude2 belaka dowg sume..bwu 19,17..dak2 lg...hehehe...ermm...sok kje pg..da cici xder sok..nyampah aku kje ngn dowg..pk2 blik rse cam nk benti jew...seb aku sabar lg..tgok la kje lu dlm sbulan 2..kalo x thn sgt ngn nizam bahlol 2..chow la...

No comments:

Post a Comment