CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Tuesday, March 3, 2009

down yg teramat sangatt!!!

minggu xm nie mmg membosankan aku..xpnah aku rse time nk xm aku malas cmni..rasa nk marah,xder mood,benci,sakit aty,,sumer ader..ape da jadi kat aku nie..tadi xm small business..ader yg okay..boley jawab..ader gak yg pening aku pk..sok paper marketing..mr pang nye paper..harap2 aku leyh jawab..huhu..x bace tp arap leyh jawab..jap2 lg r aku bace la..skrg nie nk cari ketenangan ngan berbual kat chatroom..citer psl chatroom..aku ader kawan kat myspace yg nme die butang..looks like interested ngan aku..tapi aku x caye die sgt..bile borak ngn die aku rse cam ngan hasanul dlu...lebih kurang jew..die mntak no aku..tp smpai skrg aku x bagi..npe ntah susah sgt aku nk kasi die no aku..ader gak owg lain yg mntak..ader yg sng jew aku bg..tp yg aku rse leyh jadi kwn la..kalo lebih2 2 aku mls nk lyn..ermm sbut psl hasanul..smlm die msg aku...xder kdt nk reply..so tadi aku topup aku pown miskol la die..die kater rindu kat aku..cehh...geli aku..tpi lyn kan ajer la..bkn rugi ape pown..aritu aku miskol die gune celcom aku..tp x brani plak aku nk ckp..then aku ckp jew salah nombor..then bkn main lg sore die..mmg gatal..pastu siap sms lg..aku ckp jew umor aku 24..hehheheermmm..asal la aku rse sunyi sgt skrg nie..mcm mencari sesuatu tp x jumpe2...ape yg aku cari??persoalan yang x ser jwpn..susah nk rungkaikan..????

No comments:

Post a Comment