CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Sunday, February 8, 2009

FRUST

haha..dulu..aku yg beriya2 sgt nk wat 'H' tinggalkan aku..skrg die da pon tinggalkan aku..nape ntah aku rasa sedih sgt.. x tertanggung rasanya...mcm ni ke rse ptus cnta..ntah nape aku rasa syg sgt kat die..tapi aku da xder lg dlm ati dye kot..ble aku tnye..jwpn die msti berbalik kat aku..pnah aku tnye die syg aku lg x?tp die jwb aku yg dah x terima die..beberapa ari sebelum clash pon aku da rase lain mcm..die jrg msg aku..kalo aku x msg..jgn arap la die sms..mmg dulu aku x ske die..tapi skrg aku rse syg sgt..nape la die wat aku cmnie..tgglkan aku bile aku da mule syg die..skrg ni aku asik terdengar lagu yg die pnah nyanyi tok aku..aku rase start time 2 aku da mule syg kat die..mase 2 ktowg mkn kat kdai tomyam kt tmn dagang 2..ala2 candle light dinner lg.pas mkn ktowg sme2 dgr ipod die..die psg lagu kejoraku bersatu..ader satu part lagu 2..die sebut..cam bce sajak plak tok aku..'lilin diri..takkan padam..seandainya engkau adalah sumbunya'...smpai skrg aku xleyh lupa ayat 2...setiap kali aku ingt mesti aku nangis..Ya Allah..tolonglah...aku taw ader hikmahnya..tp mcm mne aku nk lupe kat die?

No comments:

Post a Comment