CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Thursday, February 26, 2009

OFF day..huhuu

start my day at 7.44 am..giler la...da lambat nak g kolej..kelas 8.30..ptutnya kol 7.40 aku da gerak kuar dari rumah..bese la...dok ampang..nak g maluri ambik masa sejam kalo naik kenderaan awam.padahal bukan jauh mane pown..da la lambat..naik bas metro 79 terpaksa lak berhimpit2..sampai terpaksa aku dok kat tangga bas..haha...and then dapat taw kelas 'cikgu' sham ader kuiz plak..adehh..leceh btol..asal la aku leyh lupa..sampai kelas kol 9.15..pergh...lambat giler..ader 15 minute lagi nak anta kuiz 2..naseb sempat siap..but as usual..akaun mmg buat aku pnin...ni x study g nie...camne la nk jwb paper next week..adehh...pas abis klas en.sham,kitorang g mkn kfc..cici xder sebab die da balik.lama x makan kfc..McD boleyh dikatakan dalam mggu nie,asik mkn McD jer..pas makan..jalan2 kat jj jap...beli belt kaler putih..then balik kolej balik untuk kelas pn.Azreen..wat latihan math..kre ok la...dapat jawab..hehehe..balik tumpang keter farid sampai lrt pandan jaya..malas jalan kaki sowg2..cici xder..pelik tol aku arini..x ngntok plak.. slalu balik je klas...kebooomm kat tilam..arini rilek jer...cume aku kurang bercakap je arini..rasa x bermaya..tapi badan segar...mood je x berapa ok..naseb arini off day..dpt la rilek2 kat umah..jap g nak study plak..tengok berita TV3 tadi..awal2 brita da tunjuk pasal keadaan politik malaysia.menakutkan..politik malaysia sekarang ni makin lama makin teruk..orang yang dilantik jadi pemimpin patutnya tunjuk contoh yang baik kat rakyat...ni dowg sendiri yang huru hara..childish dowhh..gadoh cam budak2 sekolah menengah..adeyhh...ape la nak jadi..harap sekolah je tinggi perangai x matured langsung...x professional..camne nak arapkan org2 ni memimpin negara kalo nak pimpin dan kawal diri sendiri pown x boleyh...bukan la nak menafikan kebolehan diorang sebagai pemimpin..tapi sepatutnya dowg nie kna pandai kawal emosi..jangan la cepat melatah..malas la nak citer pasal politik..x paham aku ngn dowg nie..lantak pi la kt depa..huhu..ermmm..semalam punyer citer..aku ngn cici kna antar keje kat shakeys cawangan wangsa maju.besh gak kat ctu..better then ampang punye outlet..sentiasa ader keje,kalau kat ampang sunyi sepi jer..nak tunggu pelanggan sorang pown payah....hehehe..then jumpe lisdawati..perghh..sombong bangat deh...senyum pown xnak..ek elehh..cam glamor sgt je..mmg glamor pown..huhuhuh..abis keje kitowg dapat RM 20 elaun..huhu..ari2 kne antar wangsa maju pown xpe..aku suke je...dapat elaun lagi..keje pown lebih sistematik..tapi mane2 pown ok..janji ader gaji...n then..aku dapat baju keje baru!!!

No comments:

Post a Comment