CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Monday, January 19, 2009

my day on 19th jan 2009

satu lagi ari biasa dalam hidup aku..hari aku bermula pkul 8.30 pg..hehehe..lmbat kan aku bgun..rilek lar..kelas kol 12.30..kemas rumah ckit.basuh bantal n toto yg kne kncing Leo(cis...sakit aty aku)..pas mandi tetiba cici sms suh aku gerak..bwu aku ingt nak baring2 jap..sbb klas lmbt lagi...bwu kol 10 lbih mse 2.. dye cakap die takut..ble aku tnye..dye x ckp plak knape..die call aku dgr sore dye mmg takut giler..so cici tggu aku kat lrt ampang..rupe2nye dye kne sexual harrasment..ni da kali kdua..1st time dulu mase kt hostel ktowg..warden giler 2 pnye angkara..menakutkan btol..muke je cam baik..kali ni ngn bangla sebelah bilik dye.aduh..susah gak jadi owg cntik ni..so pastu ktowg grak g klas..ader 1 kelas je arini..kelas miss yati..byk assingment dye bagi..x ciap2 lg aku cari..malas la...

>>balik kelas aku g spectrum ngn cici..teman dye coz dye xnk balik umah dye lagi..kalo aku jadi dye pown aku takut..dye nak tggu syawal balik kejer dulu..aku timbang berat..hehehe...still 53..tp aku x puas aty g nie..aku nk trun smpai 50...huhu..bwu cun..then ktowg jalan2 tgok baju..ader gak baju cantik2..aku ngn cici book baju kurung..ltak deposit dulu..coz nak beli trus xder duet..bulan depan bru bayar n ambik skali baju 2..g pown bG's nak men kutu..tapi giliran aku lmbat lg...maybe bulan 5 nnti...pastu kitowang gi karaoke..hehe..saje release tension..ape yg tension pown aku xtaw..dgr ader owang nyanyi lagu meet uncle hussein..kemaruk juara lagu ke ape...hahaha..besh gak la arini..g merayau window shopping..x dapat beli..tgok pown jadi laaa....

No comments:

Post a Comment