CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Thursday, January 15, 2009

15 jan 2009...

>> semalam tenet poblemm..so xdpt nk on9..ape ntah masalah dye..seb bek arini da boley gune..ley la update blog pribadi aku nie..hehehe...


>>huhu...xder menda sgt arini..pagi cam bese g kolej kol 8.30..klas en.mior x smpai 2 jam pown...pastu gap 4 jam...lepak surau n borak2 pasal cter antu toyol bagai2...n mkn kt medan...n g klas pn azreen kol 2.30..n bla...bla..bla...

>>balik klas dalam kol 4 jmpe 'H' kat pndan indah..
syok lak date ngn die arini...slalu borink tahap gaban..arini leyh plak rse cam x nk balik..hahaha
kol 9.30pm bwu balik..actually 'H' nie bkn my boy pown..ex ajer..complicated tol..aku ingat pas clash xder r ktowg kontek sgt..tp nmpak gaya dye still anggap aku girl dye..aku lak kadang2 ske c 'H' nie..kadang2 x..sumtime rase cam main2 kan prasaan dye plak...rasa bersalah pon ader..aku cam da terbagi dye harapan...so cmne??

No comments:

Post a Comment