CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Friday, January 23, 2009

my day

hari sabtu..borink gile..plan nk balik kampung arini..petang ckit kot..biar matahari da xder..hehe..
ermm..semalam gi jmpe 'H'..aku ajak dye jmpe kat ampang jew..malas aku nk g pndan indah sane..g pon duet da pokai..ajak dye g mkn kat kedai tomyam izzwati 2..aritu masa gi ngn kak ija suasana cam besh je..romantik sangat..tapi semalam..rase biasa jer..

agak2nye..ape aku nak buat supaya 'H' x suka kat aku..aku sebenarnya..x la suka kat dye..kawan je ok la kot..tapi kalau couple..x seswai la..susah betol nak cakap ngan dye..tapi salah aku jugak kot..mybe cara aku layan die wat die salah paham..aduh..penin2..camne aku nak larikan diri dari die..hahaha..

ermm...assigment da dapat..yang xbesh nye..dapat bab9..susah 2..banyak plak..tapi xpe la..lagi mencabar,lagi bagus..kan?

sabtu 24 jan 2009
3:14 p.m

No comments:

Post a Comment