CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Thursday, January 22, 2009

Dapat duet!!

hari ni kelas start kol 2.30..so sempat tgok tv n 0n9 kejap..2 kelas arini..tp kelas en.mior xder coz dye da benti..so ktowg g kelas pn. azreen je la..kelas abis awal coz pn. azreen terlibat ngn majlis TKPC kat DA..aku pown terlibat gak..aku dapat RM 350..ok la sebab aku mmg kering giler skg ni..wet kutu lagi nk byr ujung bulan nie..aku ingat nak keje la..kat Kinokuniya KLCC..sok aku try la call..sebab byk sgt perancangan bG's..plan nk holiday kat PD semester break nnti..so byk gak nk pkai wet..ermm..tadi masa nak g DA.takut gak aku coz aku sowg je mula2..naseb jmpa ika cool..dok borak2 ngan dye..dak yg aku pggl mata pelik 2 pown ader skali..haha..so dok la skali ngn dowg..walaupon dak kelas aku ader..ntah nape lg selesa ngn dak kelas lain..sebab kelas aku mmg berpuak2..kadang2 kitowang mmg susah nk bertegor..pelik kan..berbalik ksah dak mata pelik 2..dulu aku slalu gak kutuk dye..kata dye ngada2 la..tp td aku dok ngn dye..ok aje..siap basuh bekas kuih sama2...moral nye kat cni..dont judge a book by its cover. x knal maka x cinta..da byk kali perkara camnie terjadi..kutuk pnye kutuk..akhirnya jadi membe sndiri..ingat lagi dulu..aku dulu mane ngam sgt ngn ezum..semua sebab krol n fara..tp at last jd mmbe baik lagi 2..tp bagus gak.. sekurang2nya dowg da leyh bertegor..hidup ni unpredictable..orang yg kte syg n suke leyh jadi musuh..n orang yang kte benci leyh jadi kawan..cam gak la kes alya..walaupon aku x bermusuh ngn alya..tp kitowang da x rapat cam dulu..kadang2 rndu gak zaman2 mula2 msuk kolej ni..e2 la kwn yang aku dpt mula2..tp akhirnya...da x jadi kwn serapat dulu..yang makan sepinggan...tido sekatil..hermmm...life is complicated...

22 jan 2009..
9.02p.m

No comments:

Post a Comment