CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Tuesday, June 14, 2011

BENCI!!

sejak kebelakangan ni..hidop aku rasa tak bermakna..semakin meningkat usia aku..semakin aku hilang rasa seronok untuk hidup,...sikit-sikit die hilang dalam hidop aku ni,,kalau lah boleh kembali ke masa dulu..aku rasa nak betulkan semua benda tak betul yang berlaku..susah ke nak rasa bahagia? bahagia tu xda dalam kamus hidop aku kot..kan bagus kalau aku ada banyak duet..xpayah susah2 nak duduk kat sini..rasa cam nak pergi jauh jer dari semua orang..bosan!!..duduk sorang2 lagi seronok..hati x sakit..lebih baik sunyi dok sorang dari dok ramai2 tp still rasa sunyi..xda ape yang seronok lagi dalam hidop aku...sampai mati pon aku xkan rasa bahagia.....aku benci jadi diri aku..kenapa aku dilahirkan sebagai diri aku..

No comments:

Post a Comment