CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿

Thursday, June 9, 2011

antara kawan dan boifren

antara kawan dan boifren...sape lagi penting.??.dulu aku memang anggap kawan paling penting dalam hidup aku..boifren will come and go easily but not a friend..friend will last forever...pandangan aku dulu..but now..aku rasa..boifren lagi penting..sebab ape aku ckp mcm nih..sbb pengalaman aku bersama kawan yang sorry to sayhttp://eemoticons.net..useless

bukan semua kawan mcm 2..siapa2 yang menemui sahabat dalam hidup dia..bersyukurlah..layan sahabat anda dengan baik dan hargailah dia

tapi kalau dalam kes kawan yang suka tikam kawan dari belakang..selalu jeles ngan kawan sendiri..and bukan nak support tapi kalau boleh dia nak tengok kawan dia pon x bahagia macam dia..when my friend break with her boyfriend,,,i fell so upset just like i am the one who frustrated..

memang susah nak cari REAL FRIEND skrg ni..actually i do miss someone..aku anggap dia my bestfrend..but i dont know her..mybe die x rasa mcm aku rasa..aku kawan dengan dia since we were in standard 5..and i love her so much...sekarang dia maybe tengah bz..sebab dia akan jadi engineer soon...

skrg hidup aku sunyi..yang ade sekeliling aku sumer pentingkan diri..suka belagak..annoying..suka merendah2 kan orang lain..ermm..tak taw la ape nak jadi..aku pon da malas nak ambik port sangat..

mungkin ramai yang akan kata,,bila boifren ko tinggalkan ko..baru ko akan taw..sape yg lagi penting..tak kisah lah..mungkin aku dan dia takkan bersama selamanya..mungkin jodoh aku bukan dengan dia..tapi dia ade dengan aku masa aku perlukan dia..walaupun kadang2 dia menyakitkan aty aku..but he sacrifice for me rather than my friend..

bukan aku nak mengungkit ape yang aku pernah buat untuk kawan aku..tapi diorang tak ingat pon ape yang aku pernah buat..ketepikan my boifren untuk my "besfren" but then..aku jugak terkena balik..


No comments:

Post a Comment